Fiske Steakhouse AU2 Keramat

Fiske Steakhouse AU2 Keramat
Jalan-Jalan Mencari mende nak makan..haha

Wednesday, July 28, 2010

Restoran Geng's Corner @ Upin & Ipin Corner

Shah Alam ni memang susah nk carik kedai makan yang sedap sebenarnya.. dulu mak mertua aku pernah order mee goreng .. dia bagi mee , gaul ngan kicap.. tarok telur 1/2.. (lagi setengah dia belasah mkn kot).. penah jugak sekali tu order kueytiaw gorang.. dia mari kuetiaw goreng.. sayur xde langsung.. mende diorang jual nih??
kalau ye pon bg la skit kan.. last2 aku panggil budak tu soh taruk sayur.. dia maik.. taruk sayur,.. tapi hampeh laa... haiyooo.. tapi RESTORAN GENG'S CORNER ni ok tempat dia.. harga pon OK.. tempat dia kat seksyen 13 (stadium shah alam) belakang Tesco EXTRA

Bebudak memang suka gi tempat ni.. sebab.. kene bagitau gak ker?? haha.. sebab theme dia memang berkisar Upin & Ipin.. menu, nama makanan, air cthnya..

Menu dari Thai, goreng2.. western, nasik lemak , Char Kuey Tiaw.. Tomyam Poktek pOn ada.. tapi penah skali tu aku order dia kata ketam dah abis.. (padahal baru kul 8) tapi aku ampunkan laa..

untuk anak aku selalunya aku order nasik goreng kicap ngan telur jer.. tapi kat sini dia buat memang unik.. walaupon bodo2 nasik tu .. sedap la plak.. lagi sedap dari nasik gorang USA aku .. jadi aku pon blasah la makan dua2 skali.. (budak kecik bleh makan banyak mana sangat??)

Selalu kalau aku makan aku suka pasang telinga..(tabiat dari asa aku keje dulu..) memang kekadang tu dok seblah designer animator diorg kkan.. macam2 la dgr diorg citerr, screenplay, motion, baguih bebudak diorg nih..

Dengan Suasana yang tenteram dan tak banayk keter kat area tu memang makan tu best laa... tenang jer beb..

Kadang2 aku singgah makan tengahari sini.. Presentation Lauk tengahari dia memang unik.. dalam belanga susun kat meja hidangan dia bertingkat disalut kain merah.. nampak memang sedap.. rasa apatah lagi.. gulai, ayam rempah.. macam-macam ado...





Breakfast pon ada roti canai dan apa bagai.. so macam bukak 24 jam jer diorg nih??

budak2 kolej pon suka lepak sini.. (ramai gak awek2 gerek beb..haha) sebab sini ada WIFI..

Jadi kalau tak tau nk bawak anak2 pi mana bleh singgah sini..

makanan aku bagi 3/5

rating kedai aku bagi 4/5



No comments:

Post a Comment