Fiske Steakhouse AU2 Keramat

Fiske Steakhouse AU2 Keramat
Jalan-Jalan Mencari mende nak makan..haha

Wednesday, July 28, 2010

Warung Soto Berlada (masuk Jalan2 cari makan)

Warung Soto Berlado (macam dalam jalan-jalan cari makan) kini menjadi salah satu stop wajib tiap kali aku balik umah mak aku.. open from 5-11 pm everyday.. kalau lambat memang berduyun org..(walaupon waktu maghrib)..

Dikatakan warong ini Ruminah Sidek punya.. tapi sebenarnya adik dia punyo kot.. dia tolong promote aje..






walaubagaimana pon makanan sini tidak menghampakan sapa saja yang datang singgah.. antara yang best :


1. MEE JAWA/REBUS
2. BIHUN SOTO..PERRRGGHHH
3. NASIK LEMAK
4. DAH ABIS MAKAN AMIK LA CREME CARAMEL DIA.. LAZAT SIOT BINI AKU MAKAN 10 PON X CUKUP










Nama kedai pon Soto Berlado.. jadi menu utama yang menjadi trademark dia ialah .. soto lah...

kedai ni tepi jalan jer.. parking kalau datang lambat memang susah laa.. sebab semua org pon parking tepi jalan jer..

Terletak di jalan Enggang.. dekat2 depoh TRansnasional jalan terus jer laluan tu.. ada org2 komen kata menyusahkan org jer keter2 parking tepi jalan tu.. tapi bila aku tanya.. "engko pernah singgah ke situ" kata mamat tu " tak pernah".. next time dia singgah aku rasa kompem lekat terus jer.. haha.. jadi pada penggemar makanan yang tidak berat sangat dan nak bersantai.. boleh singgah dan cuba..

kalau nk banding dengan makanan/ mee jawa kat shah alam.. memang jauh sedap sini.. itu sebab dalam perjalanan balik aku mesti tapau KAW2 punya.. biar puas ati...

Bon apetit

1 comment: