Fiske Steakhouse AU2 Keramat

Fiske Steakhouse AU2 Keramat
Jalan-Jalan Mencari mende nak makan..haha

Wednesday, July 28, 2010

Fiske Steakhouse

Tempat niterletak kat Keramat AU2, seberang Kilang PERNEC .. depan skit lepas traffic light belah kanan (kalau pernec seblah kiri anda) .. Restoran ini milik orang melayu, menyajikan makanan Western pada harga yang anda pasti terkejut.. First time sampai dulu ingatkan mahal.. aku ready jer la apa yang patut masa tu.. tapi bila tengok menu dia.. huh.. not bad..

Malah, masa first time sampai tempat dia nampak agak suram skit sebab banyak pokok.. Menu dia lak macam suram jer.. (sebab amik gambar dalam menu pakai LIGHTING x cukup..) tapi still dimaafkan.. so aku pon order la Grilled Lamb CHop.. harga dia RM11.90 kot kalau x silap.. Wife aku lak order Normal Lamb Chop.. harganya dalam RM10.90 rasanya.. (time ni aku memang tangha lapar.. tu pasal aku mik yg mahal skit.. kononnya dapat menampung kelaparan dalam perut ini..)

tak lama lepas itu makanan sampai.. memang tak lama...

dan ginilah lebih kurang gayanya.. (nampak kecik ker?) jangan tertipu ya..

ini sebenarnya agak gadang laaa hidangannya.. memang puas makan..

Daging fresh, lembut dan tidak sengal gusi mengunyahnya.. yang lagi best ialah bila kita kunyak kene blah yang lemak2 tu..(walau pon x elok mkn aku kira apa..lapar beb time tu) peeergghhh smooth jer masuk mulut....



Last 2 weeks adik aku kawen kat keramat.. so malam tu aku ajak abang ipar aku dengan kakak aku gi makan sini sebab dh muak makan lauk kenduri.. diorang memang tak penah sampai sini.. kesian aku tgk abang ipar aku tu.. sampai tak larat nak abiskan.. mengah gak aku tengok dia makan lamb chop nie.. (ini gambar sebenar masa kejadian)

so makan ramai2 bayar sorang lah.. lebih kurang 6 orang makan kene RM76.. ok ape.. semua pon makan gadang ape? kakak aku order chicken chop kalau tak silap..

yang ini kot..

tapi makan dia memang tak mengecewakan laa...


so kalau yang berminat bleh try tempat nie..

TERBAIK punya!!

ini sikit detail tempat nih :

Alamat:
Fiske Steakhouse, No. K4, Medan Selera AU2, Taman Desa Keramat.

GPS:
3°10'37"N 101°45'10"E

Nombor untuk dihubungi:
Nur Azlina Ahmad (017-3742109)

Hidangan Utama: Western/Asam Pedas/Sate
Harga: Antara RM10 - RM15
Tempat Letak Kereta: Mudah
Makanan: 4/5
Servis: 3/5

Bon Apetite

No comments:

Post a Comment