Fiske Steakhouse AU2 Keramat

Fiske Steakhouse AU2 Keramat
Jalan-Jalan Mencari mende nak makan..haha

Sunday, August 8, 2010

@ Uptown Shah Alam seksyen 24 shah alam


Sambunngan bila sudah puas makan di kedai.. jom singgah dan jalan-jalan di Uptown Shah Alam pulak..

ramai yang malas nak gi uptown nidengan alasan parking payah.. sebenarnya parking sini luas.. tapi orang lebih suka parking tepi jalan aje.. itu yang menyusahkan tu..

so apa ada di Uptown??


Antara tarikan yang menjadi kegemaran bapak aku... ni dia,.. Bundle beb.. macam2 jenis bundle ada sini.. lebih dari 20 gerai bundle dari kasut , baju, SPARE PARt kereta pon depa bundle sini.. so kepada sesapa nak cari Carrezzoria ker (betul ka?) nak carik baju, ka.. memang ada sini..

Abah den suka carik baju nak pi main golf.. kata dia.." beli mahal2 nak buat apa? baik pakai bundle aje.. lagi selesa"



Kalau mak aku lak dia suka singgah kedai nie..

kedai PETSHOP.. kat sini ada Fish Spa..

RM 5 utk 20 minit...














Kura-kura, ikan, kucing, arnab, arkus.. macam-macam ada












Yang ini kegemaran mak aku... haha..


















Juga aktiviti bagi kanak2.. kedai mainnan dan hobby pon melambak sini.. malah kalau yang nak main kete mainan pon ada gak..
Malah bagi mereka yang datang sini, macam-macam servis disediakan.. dari potong rambut, nak amik gambar Passport, bayar saman MBSA..

Urut kaki dan rawatan resdung..

driving school pon ada sini tau..
itu tak kira lagi tiap-tiap malam live karaoke atas pentas.. 10 malam-3 pagi..







juga bagi mereka yang minat interrior design.. macam2 hiasan ada.. dari authentic bali ke hiasan jati... lukisan2 tangan.. karikatur.. dan macam-macam lagi..






























Yang paling aku suka makan.. antara banyak-banyak kedai aku suka.. ada sate.. nasik lemak sempoi.. tapi western sini kureng skit.. jadi dinasihatkan sapa nk makan western tu.. takyah laa.. takat nak makan chicken chop aku rasa ok lagi.. tapi yang lain tu hampeh..

juga antara minat aku kat sini tgk barang2 askar, spec mata.. banyak la mende sini.. kene datang sini la tengok..

jadi datang la beramai-ramai untuk mengisi masa lapang bersama keluarga..























No comments:

Post a Comment